Image Image
 
מים למה ומדוע? הדפס דואל
נכתב על ידי רלנגברג   
1126222_fresh1כולם כבר יודעים כמה חשוב לשתות ובקיץ במיוחד.
אבל למה זה כל כך חשוב?
ומה הקשר לבעיות שיניים ובעיה במיקוד החשיבה?
קבלו כמה טיפים לימות הקיץ הקשים.

רבים מאיתנו שוכחים לשתות ורק תחושת יובש בפה מזכירה לנו שצריך לשתות, וזה במקרה הטוב. במקרה הרע כאב ראש קשה מזכיר לנו זאת. יש לנו מנגנון צמא שאמור לתת לנו סימן, אך עם השנים זה אבד לנו, החדשות הטובות שניתן לשקם זאת. מנגנון ההסתגלות של הגוף לכמויות קטנות של מים גורם להיחלשות תחושת הצמא. מחסור מתמשך באספקת מים לגוף יכול לגרום למחלות, כמו יתר לחץ דם, אסטמה, אלרגיות אבנים בכליות והרשימה ארוכה.

איך נשקם זאת? פשוט נתחיל לספק לגוף מים וככל שנשתה יותר נרגיש בתחושת הצמא. פשוט צריך להחליט שמתחילים לשתות בצורה מסודרת ולאמץ בקבוק, ולאן שאנו הולכים הבקבוק איתנו.

למה חשוב שתתחילו לשתות מים? הרי לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להבין את חשיבות השתייה:

  • מים מנקים את הגוף מחומרי פסולת, רעלים וחומרים הגורמים למחלות, בעיות וכן להזדקנות.
  • מחסור במים גורם להתייבשות הגוף מה שיגרום לאיברים מסוימים לשאוב את הנוזלים ממקומות אחרים. עמוד השדרה בנוי מחוליות שביניהן יש נוזלים, במצב של יובש חלק הנוזלים הללו מתייבש ואז האלסטיות נפגעת והתוצאה שחיקה בחוליות וכאבי גב.
  • שתיית מים מרובה מסייעת בבעיות עצירות ומונעת אותה. כמו כן משפרת את תהליכי העיכול.
  • מחסור במים בגוף הגורם להתייבשות הוא הגורם מספר אחת לעייפות במהלך היום וכן לכאבי ראש ומגרנות.
  • שתיית מים מרובה המחליפה משקאות ממותקים מקטינה ומונעת בעיות שיניים.
  • שתיית מים מרובה מונעת התכווצויות שרירים - מים מהווים גורם סיכה במרפקים ובשרירים, והם עוזרים להפחית התכווצויות ועייפות בשרירים.
  • מחסור ממושך במים יכול לגרום לבלבול בזיכרון לטווח הקצר, וחוסר מיקוד החשיבה, במיוחד כשאנו צריכים להתמקד במסך המחשב שמולנו.
  • שתיית מים מצוינת לעור הפנים - מוסיפה לעור לחות בשכבות הפנימיות ומונעת ממנו להתקמט.





 

 

רוצים להגדיל את צריכת המים? - אפשר להגדיל את שתיית המים גם בדרכים נוספות למשל בשילוב עם פירות: גם טעים, גם בריא והעיקר מרווה.

רעיונות לגיוון:

  • לתוך קנקן גדול הוסיפו לימון חתוך לרבעים, כמה גבעולי נענע שטופים, מלפפון גדול חתוך לארבע, צקו מעל מים וצננו במקרר למשך שעתיים. תופתעו לגלות כי המים קיבלו ארומה רעננה במיוחד.
  • משקה קר בניחוח תפוח וקינמון - תפוח עץ (מהזן המתוק כגון חרמון) - חותכים לקביות ומכניסים לכוס גדולה. מוסיפים קמצוץ של קינמון (לא חובה). יוצקים מעל מים רותחים ומכסים, מצננים במקרר. 

1126222_fresh

הדרך הנבונה לתזונה נכונה

להסתכל לפחמימה בעיניים

פסטה ולחם משמינים? מהו אינדקס גליקמי? מה הקשר בין מצב הרוח לפחמימות? כשהפחמימה שולטת בי ואני לא בפחמימה - מה עושים ומאיפה מתחילים?

אם השאלות האלה מעסיקות אתכם - הגעתם למקום הנכון!

בואו ללמוד מהי תזונה נכונה. זה פשוט וזה קל... רק צריך לדעת מה, כמה, למה ואיך.

אני מזמינה אתכם לסדנא שתשפר את איכות חייכם ע"י תזונה ואורח חיים בריא. הסדנא נערכת באווירה ביתית וכוללת את סוד המטבח הבריא והטעים.

הסדנא נמשכת יום אחד בתאריך 24/7 יום ו' בין השעות 9:0012:00

צילום: aduhai  הסדנא מתקיימת באבן יהודה

המפגש כולל ארוחה על טהרת המזון הבריא (ללא גלוטן) כולל מתכונים לרוב.

עלות למשתתף 220 ש"ח

הבטיחו  מקומכם עוד היום!

ריקי נייד 054-8091279

www.hanativ.co.il   כתובת דואל זו מוגנת מדואר זבל, אתה צריך לאפשר Javascript בכדי לצפות בה

זכרו - תזונה נכונה היא רפואה מונעת!  

 

ד"ר ריקי לנגברג
בעלת תואר N.D בנטורופתיה. בעלת ניסיון רב שנים בטיפול בקליניקה פרטית באבן יהודה, חברת האגודה הישראלית לנטורופתיה. צליאקית גאה מזה שנים ומתנדבת בעמותת הצליאק. מומחית בטיפול בתזונה, צמחי מרפא, תוספי מזון, ארומתרפיה ופרחי באך. הייתה מורה ומרצה במכללות השונות במסלול נטורופתיה. מנחה סדנאות רבות ומגוונות בנושאי בריאות ואורח חיים בריא לקהל הרחב בכלל ולחולי צליאק בפרט, באבן יהודה וכחוגי בית. מעבירה תהליך לשינוי בתזונה ובאורח החיים למניעת מחלות, לבריאות מיטבית ולירידה במשקל. המוטו של ריקי - "תזונה נכונה היא רפואה מונעת" ולכן פועלת מתוך שליחות להעלות את המודעות הציבורית ליתרונותיה של הרפואה המשלימה בכלל והנטורופתית בפרט לטיפול במחלות ומניעתן.
פרטים להתקשרות: נייד 054-8091279.
דואר אלקטרוני: כתובת דואל זו מוגנת מדואר זבל, אתה צריך לאפשר Javascript בכדי לצפות בה
אתר: www.hanativ.co.il


צטט מאמר זה באתרך | צפיות: 1236

RSS לתגובות

רק משתמשים רשומים יכולים להגיב.
בבקשה הכנס בשם המשתמש או הרשם לאתר.

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.1

 
< קודם   הבא >